Dienstmededeling nieuwe stijl

“Dames en Heren,

Tot onze grote spijt moeten wij u mededelen dat, ten gevolge van jarenlange beschamend slecht management en een eeuwigdurend chronisch gebrek aan fondsen, er op uw thuisreis grote tot zeer grote vertragingen zullen zijn. Als uw trein uiteindelijk aankomt zal hij overvol en zeer benauwd zijn, en u kunt u onwel gaan voelen binnen luttele seconden nadat u bent ingestapt. Mocht u inderdaad flauwvallen, dan is er geen reden tot ongerustheid; de trein is zo vol dat u automatisch door uw medepassagies recht overeind wordt gehouden. Het Nederlandse Openbaar Vervoer heeft er absoluut geen problemen mee dat het topmanagement al jaren de winsten afromen, daar een heerlijk landgoed in Wassnaar van gekocht heef om daar binnenkort, onder medenemening van een zeer gouden handdruk, te gaan genieten van hun VUT.

Wij willen ook graag onze excuses aanbieden voor de chaos die onstaan is door de nieuwe signalering welke niet werkt, rijdend materieel met geloopte remmen, en onderhoudswerk dat nimmer op tijd af is omdat de helft van alle onder-onder-onder-aannemers op het toilet zit, aan het slapen is of bezig is hun bammetje te eten. Zoals gezegd, wij zouden graag onze excuses aanbieden, maar wij doen het niet want, om eerlijk te zijn, het interesseert ons geen hol. Echter, aangezien wij vinden dat auto’s het bittere einde zijn, zullen wij alles in het werk stellen opdat u in het geheel geen gebruik meer makt van het openbaar vervoer. Het is onze oprechte wens dat u niet ontdenkt dat wij grote aandelenportfiolio’s hebben, vol met aandelen in olie en de automobiel industrie.

Om u er van te verzekeren dat uw reis zo vervelend als mogelijk zal verlopen zijn wij bezig met onze collegae van ProRail en Streekvervoer Nederland met een landelijk project om ieders nivo van dienstverlening zo beroerd te maken als mogelijk. Dit houdt in dat wij, samen met Streekvervoer Nederland, ons best doen om er voor te zorgen dat u uw aansluitend vervoer, bus of trein zal missen. ProRail Nederland, samen met NS Reizigers en NedTrain zorgen er voor dat uw aansluitende trein, tenminste drie maal voor aankomst van perron zal wisselen. en zij zul;len zoveel mogelijk treinen uit de dienst hal menselijkerwijs mogelijk is. Mocht u tijdens het wachten op uw trein de noodzaak voelen om een van uw medepassagiers om het leven te brengen, dan zij wij helaas genoodzaakt om alles in het werk te stellen dat u hiervoor gestraft zult worden.

Uw veiligheid staat bij ons voorop, en wij trachten het openbaar vervoer 100% veilig te maken door het voor 100% onbruikbaar te maken. Om dit te bereiken hebben wij de sptisuren uitgebreid van zes uu ‘s-ochtends tot middernacht, met een ‘Super Sptisuur, Versie 2.hel’, dat het huidige spitsuur vervangt. Als u met het openbaar vervoer reist, verzoeken wij u er voor te zorgen dat u imuunsysteem naar behoren functioneert, aangezien u veel tijd op neusafstand van uw medepassagiers zult doorbrengen.

Mocht u enige hulp of extra informatie wensen, richt u dan tot de speciale reizigerinformatiemedewerkers, welke in het geheel geen enkele informatie hebben of zullen geven waar u daadwerkelijk iets aan hebt. Mocht u toch van A naar B willen, dan raden wij u aan om een paard aan te schaffen

Dank u voor uw aandacht”

Nee, dat heb ik niet zelf bedacht, het origineel vind je hier.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *